Moja lista blogów

środa, 16 października 2013

Maski do włosów L'oreal Professionnel. (Absolut Repair & Age Densiforce)



Dziś chciałam podzielić się z Wami moją opinią dotyczącą dwóch masek L'oreal Professionnel. Zdjęcia ,,skradłam" z Google, ponieważ masek używałam jakiś czas temu i nie mam ich własnych zdjęć, a chciałam abyście mogli je także zobaczyć. Jeśli chodzi o Absolut Repair to polecam ją z czystym sumieniem. Kupiłam ją akurat w promocji w sklepie internetowym za ok. 40 PLN. Od pierwszego użycia byłam bardzo zadowolona. Maska ma piękny zapach, fajną konstystencje i nie trzeba jej trzymać długo na włosach, aby po jej użyciu uzyskać fajny efekt. Włosy są po niej bardzo jedwabiste, ,,miłe" w dotyku i ślicznie pachną. Co do wydajności to nie jestem w stanie się obiektywnie wypowiedzieć, ponieważ moje włosy są długie i ja z reguły nakładam sporą ilość produktu. Jeśli chodzi o mnie, to maska o pojemności 200 ml wystarczyła mi góra na jakieś 5 zastosowań. Myślę, że zdecydowałabym się ją kupić po raz kolejny nawet za cenę ,,salonową", tj. ok 60 PLN. Naprawdę godna polecenia :)

Co do Age Densiforce to jest zupełnie odwrotnie. Poleciła mi ją moja Pani Fryzjer, której klientką zresztą już nie jestem. Tak naprawdę, to nie wiem dlaczego poleciła mi maskę przeciw starzeniu się włosów, ale wtedy postanowiłam jej zaufać. Niestety, ale nie mogę powiedzieć o niej ani jednego dobrego słowa. Już sam jej zapach nie wróżył niczego dobrego, ale w końcu chodziło mi o skuteczność a nie o zapach. Maskę zastosowałam zgodnie ze wskazaniami na opakowaniu. Już gdy włosy zaczęły mi schnąć, wiedziałam, że będzie to katastrofa. Efekty po Age Densiforce: uczucie przesuszonych, okropnie sztywnych włosów o zapachu ,,starości"(nie potrafię znaleźć innego odpowiedniego słowa oddającego zapach tej maski- jest fatalny).  Byłam bardzo zdenerwowana, bo moje włosy są naturalnie miękkie, jedwabiste i naprawdę jestem z nich zadowolona, a nawet dumna... A tutaj takie rozczarowanie. Za 200 ml opakowanie, w salonie, zapłaciłam ok. 64 PLN. Cena absolutnie nie adekwatna do efektów ( o ile to, co dzieje się z włosami po tej masce, można nazwać jakimkolwiek efektem). Maskę oddałam Przyjaciółce o zupełnie innej strukturze włosa, ale i ona nie potrafiła powiedzieć niczego pozytywnego o tej masce. Drogie Panie - nie kupujcie, szkoda pieniędzy. Zdecydowanie odradzam.

Brak komentarzy: