Moja lista blogów

poniedziałek, 11 listopada 2013

Czerwony portfel Armani Jeans.




Dziś dla odmiany nie o kosmetykach, a o dodatku, który jest niezbędby każdej kobiecie :)

Portfel zakupiłam na www.riccardo.pl

Sklep polecam KAŻDEMU! Jest tam mnóstwo oryginalnych, markowych produktów czasem w bardzo okazyjnych cenach. To zdecydowanie mój ulubiony sklep intermetowy.

Osobiście potrzebuję pakownego portfela, aby móc upchnąć w nim masę rzeczy, nie tylko pieniądze. Wizytówki, paragony, ,,przypominajki", zdjęcie ważnych dla mnie osób, karty, wszelkie dokumenty i wiele innych, stąd mój wybór padł na właśnie ten portfel. Jest on bardzo pakowyny, ale także poręczny, wygodny,  praktyczny, ale także śliczny. 

Nie jest oni ani matowy, ani zbytnio połyskujący - jest w sam raz :) Posiada 10 miejsc na karty i wiele wiele przegródek :) 

Brak komentarzy: