Moja lista blogów

sobota, 2 listopada 2013

Cement odbudowujący Kerastase.





Witajcie Moje Drogie :)

Pozostajemy nadal w klimacie kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów. Wybaczcie, że nie dodaję własnego zdjęcia cementu, ale jakiś czas temu już mi się skończył, dlatego też pożyczam jego zdjęcie ;)

 Na wstępie od razu zaznaczę, że jestem na TAK ! Ten produkt poleciła mi moja była fryzjerka ( o dziwo ta sama, która tak zachwalała mi maskę L'oreal dla włosów starzejących się . . . - pamiętacie? ). Cement był dość drogi, ale postanowiłam wypróbować i nie zawiodłam się. Już po pierwszym myciu wiedziałam, że były to dobrze wydane pieniądze. Moje włosy okropnie się plączą, przez to mam problemy z ich rozczesywaniem. Cement poradził sobie z tym problemem, jak żadna inna odżywka wcześniej. Poza tym ma śliczny zapach, bardzo lekką konsystencję - co mi odpowiada. Nie jest to gęste mazidło, które ciężko się rozprowadza na włosach i daje uczucie cieżkości. Dzięki swojej lekkiej konsystencji jest także bardziej wydajny niż zwykłe odżywki ! Z pewnością ten produkt Kerastase zagości jeszcze w mojej łazience :) Cena ok. 100 - 120 zł za 200 ml.


A jakie są Wasze doświadczenia z tym produktem?

Brak komentarzy: