Moja lista blogów

piątek, 11 października 2013

Zestaw Organique Bloom Essence.



W skład serii Bloom Essence wchodzą:

Body Velvet Butter- Aksamitne masło do ciała -  mój zdecydowany faworyt z całej czwórki. Zapach japońskiej wiśni jest fenomenalny, utrzymuje się bardzo długo na ciele. Dodatkowo jest naprawdę wydajny, a pudełeczko (wbrew pozorom) jest bardzo poręczne. Cena: ok. 60 PLN.

Body Sugar Peeling- Cukrowy peeling do ciała- bardzo fajny, mocno złuszczający peeling. Gdy po zrobieniu peelingu nałożymy dodatkowo masło do ciała, zapach robi się naprawdę trwały. Cena: ok. 60 PLN.

Feminine Hygiene Sensitive Emulsion- Delikatna emulsja do higieny intymnej- Jak dla mnie, jak we wszystkim produktach z tej serii, najbardziej urzekający jest zapach. Jeśli chodzi o samą emulsję, dla mnie jest ciut za rzadka. Nabierając ją dość szybko ,,ucieka" z ręki. Byłabym produktem prawie idealny, gdyby była nieco gęstsza. Cena: ok. 60 PLN

Sensitive Bath Nectar- Delikatny nektar do kąpieli- zdecydowanie najsłabszy produkt z tej serii. W buteleczne wygląda prześlicznie i niezaprzeczalnie jest ozdobą w łazience, jednak nie jestem przekonana co do jego zastosowania. Aby uzyskać dużą ilość piany, musielibyśmy nalać bardzo dużo nektaru, a jego cena jest zbliżona do wszystkich produktów Bloom Essence, tj. ok. 60 PLN. Nie wiem czy jest sens wydawać tyle pieniędzy na hm...... 2 kąpiele? Przy dużej oszczędności może 4. Produkt efektywny, jednak zby drogi jak na swoją pojemność.


Seria Bloom Essence jest moją ulubioną z firmy Organique i jeśli chodzi o jakośc produktów, to szczerze polecam masło, peeling i emulsję. :) Jeśli ktoś może pozowlić Sobie na tak ,,drogie kąpiele" to  będzie zadowolony i z nekatru :)

Brak komentarzy: